Apa yg hendak dicari?

Rabu, 12 Disember 2012

Segmen,GA dan Contest yang telah aku sertai

Hai...Assalamualaikum n Salam 1 Malaysia

huhu...apa khabar semua...hari ni den nk try bahasakan diri sebagai "Su"...selama ni den x pernah bahasakan diri dengan nama Su walaupun kawan-kawan semua panggil den Su...apa-apa pun hari ni den nak cuba bahasakan diri dengan nama tu...

Okey...Hari ni Su nak tunjuk kat korang GA/Segmen/Contest yang telah Su join...Bagi siapa-siapa yang berminat nak turut serta,korang boleh je tekan banner-banner kat bawah ni okey....

Antaranya ialah...
I
I
I
v

Giveaway yang masih belum tamat

Contest My Top Referral by Blog BingkisanHati         Segmen : Bloglist 2013 By Arisa Nazifa

  

1st Giveaway by Nanie        




1ST MEGA-GIVEAWAY BY GIRL ON THE SLOPE  SIMPLE GIVEAWAY - PINK ORENGE SHOPPE

 

Dress and Domain giveaway                   Year End Giveaway 2012

  

NT | 1ST END YEAR GA


huh...penat2...hah...tu la...senarai GA yang masih belum tamat siapa nak join...silakan...tapi kena cepat tau sebab banyak dah nak tamat tempoh dah ni....

okey la..papai...jumpa la...assalamualaikum...

1 ulasan:

Hatimi Tahirruddin berkata...

boleh tahan byk jugak segmennya...hehe apa2 pun gudluck semoga berjaya...

Gift Form Timizero