Apa yg hendak dicari?

Khamis, 7 Februari 2013

Smash oh Smash

Hai...Assalamualaikum semua....

korang pernah dengar pasal kumpulan Smash tak?

tapi kalau cakap pasal kumpulan Smash ni mesti korang keliru...sebabnya..bukan satu je kumpulan Smash ni...lebih daripada satu....ada dari Jepun,Korea,Indonesia pun ada...

huh...poning aden...search kat google kumpulan Smash...bercampur-campur gambar dia...

mai nak perkenalkan kumpulan-kumpulan Smash ni...
Tapi aida keliru lagi ni tak tahu nak beza yang mana korea yang mana jepun
lagi satu yang aida keliru...kumpulan smash korea,sama ada 1 atau 2 kumpulan.
sebabnya 1 mv ni ada 5 orang je tapi yang lain semua 6 oran...

memang pening....

ini dari Jepun(5 orang)


ini pula dari korea(6 orang)


korea(5 orang)



lastly...

from indonesia(7 orang)



nak tahu apa lagu-lagu diorang tak?kalau nak tekan tajuk kat bawah tu

ni antara lagu-lagu diorang

jepun
korea

indonesia


okey la...tu je la yang nak dikongsikan dengan korang....
bye2..selamat bermimpi....
Assalamualaikum



2 ulasan:

Hatimi Tahirruddin berkata...

boleh plak sama tu nama diorg...hihihi mcm takde nama lain nak guna...letak lah nama dropshot ke backhand ke...smash jugak yg dia nak...haha

Aida Adnan berkata...

haha..betul tu...wat org keliru je...

Gift Form Timizero