Apa yg hendak dicari?

Ahad, 7 April 2013

Nak BerrSegmen pula???

Hai semua...
Assalamualaikum...

hehe...ni pagi buta ni...aida cakap pasal segmen pula....
join segmen dah join GA pun dah...GA pun dah buat...

Sekarang ni Aida rasa macam nak buat Segmen pula....
Tapi Aida taknak buat kat blog ni...
Aida nak buat kat blog Pena Biru Sora....

Segmen yang bertajuk "JOM BERCERPEN"
Aida tak pasti lagi nak buat bila...
Tapi yang berminat tu boleh mula tulis sekarang...
nanti bila segmen tu dah bermula..boleh terus join je....

okey tu je yang Aida nak bagi tahu...
Sapa yang berminat boleh mula sekarang ye....
bye...Assalamualaikum...

1 ulasan:

Hatimi Tahirruddin berkata...

wah segmen bercerpen...mcm unik tu....

Gift Form Timizero