Apa yg hendak dicari?

Sabtu, 2 November 2013

2 in 1 : <( - _ -) I'm Stress but I'm So Excited \(^ o ^)/

Hai...Assalamualaikum,blogger semua...

Stress

Alhamdulillah dah 5 hari "Friendship Giveaway by HimeOuji Shop" berlangsung...semakin hari semakin bertambah blogger yang join...

Tetapi dalam keseronokan terdapat juga kekusutan dalam membuat GA ini...Antaranya ialah "tertinggal syarat(link) yang diletakkan oleh sponsor"...Ini semua atas kesilapan kami semasa menulis entri...disebabkan terlambat dari masa yang ditetapkan kami menjadi gelisah,tanpa menyemak kami terus terbitkan entri tu...Akibatnya....(faham2 je la)

Oleh sebab itu kami memohon kerjasama peserta untuk menyemak semula...kalau ada mana2 syarat yang tertinggal tu,mohon selesaikan...


Excited
video


okey...tutup topik stress tu, ima(sekarang) back to second topic,excited.

hah!! nak tahu kenapa Aida excited??

Aida exiced sebab....hehe
band korea LEDApple yang Aida minat keluarkan lagu baru 4 nov 2013,isnin ni...tajuk digital single ni With The Wind....ada peminat cakap LEDApple suka wind,kalau nak tahu kenapa,carilah sendiri ye...haha...kat atas ^^ ni Aida ada letakkan video teaser lagu ni...tengok n dengar ye...

huhu...tak sabar Aida nak tunggu walaupun cuma tinggal 2 hari je lagi...
apa2 pun kena sabar juga sebab "sabarkan separuh daripada iman"....

okey,cukuplah sampai disini saja..
Bye,Assalamualaikum...ada rezeki kita jumpa di entri seterusnya....

1 ulasan:

Gift Form Timizero