Apa yg hendak dicari?

Sabtu, 30 November 2013

News : LED Apple Consert In Malaysia (Jualan Tiket)

Assalamualaikum semua...
wahaha...Aida ni  tak habis2 dengan Led Apple...
mesti ada yang rasa menyampah dah kan???hehe...i'm sorry ^^

btw...di entri ni Aida ada nyatakan sedikit info untuk dapatkan tiket untuk konsert ni...opss...bukan dapat free ye...kena beli tau...huhu...sedihnya....


Gambar: (Notice) Passes for F.Y.I On Stage with LEDApple are ready! Online purchase starts on Sunday. TQ!
LEDApple consert ticket

M.E Malaysia will be having one day physical sales at the following details:

Date : Saturday, 30th November 2013 
Venue : HK Station, 6th Floor, Sungei Wang Plaza

Time : 12PM – 5PM


(Notice) Passes for F.Y.I On Stage with LEDApple are ready! Online purchase starts on Sunday(1.12.2013). TQ!

Passes will be available for online purchase from 1st December 2013 onwards. For more information on how to secure your passes, log on to http://www.facebook.com/Inzpire.ME.

You may also refer here for latest notice from us (updated often):





# haha...Aida sama ja macam Herlin dan Cii Azal,Leda dr malaysia n brunei...
punya la promote pasal konsert Led Apple ni...kononnya nak suruh orang pergi...tapi diri sendiri pun tak dapat pergi...hahaha...lawak2...

apa2 pun Aida doakan yang konsert ni tak akan terbatal & berjalan dengan lancar semasa ianya dilangsungkan...Amin...

3 ulasan:

nadiatul najwa berkata...

dalam gambar kat tiket tu gwang yeon lah yang paling menyerlah hahaha

Aida Adnan berkata...

haha...tu la pasal...yang lain semua nampak tenggelam je...

nadiatul najwa berkata...

http://www.gamesdidi.net/How_to_Cook_a_Turkey.html

Gift Form Timizero